Julekos!


Denne høsten har det ikke blitt så mye kortlaging slik som planlagt.
Men ting går ikke alltid som har planlagt da...
Men på et par dager har jeg virkelig fått ånden over meg 
og laget ganske mye til meg å være. ;O)
 Jobber jo stort sett veldig tregt med scrappinga. 
--------
Men her da resultatet av helga. 
Slett ikke umulig at det kan komme mer, 
da jeg kjenner at jeg har flere ideer som vil ut... ;O)









Supre julekort som er fort gjort å lage. 
Og så får man brukt opp mye av restepapiret ;O)









Måtte jo prøve meg på en liten boks også.
Dette er en "kjøpingsboks" som opprinnelig er uten hull i lokket,
men etter mye pirk-arbeid ble den ikke så værst ;O)







Merkelapper til julegavene


Og når man har funnet noe man liker 
så er det bare å kjøre på... :O)


Det vises ikke så godt på disse bildene,
men hatten er pyntet med glitterlim
for litt glam-effekt ;O)






3 kommentarer:

  1. SÅ KOSELIG OG SE LIV I BLOGGEN DIN. DE MERKELAPPENE ER NYDELIGE OG KORTENE OGSÅ. HA EN FORTSATT FIN FØRJULSTID.

    KLEM FRA ELISABETH

    SvarSlett
  2. Tusen takk Elisabeth. Ja det har vært lite liv her, men håpa nu at det skal ta sæ opp fremover. Håpa dokker har det bra.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Den boksen var en fabelaktig gave å få til bursdagen min, gaven inni var super og nå er boksen brukt av ene jenta mi til å ha smykker i,

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...