6 kantet boks

Fikk en forespørsel om å lag en 6 kantet boks til en konfirmant.
En arti oppgave siden jeg måtte prøve å forholde
 meg til både allerede utvalgte farger og tekst/ bilder. 
Alltid arti med ei utfordring, spesielt når kjøper 
blei fornøyd med resultatet. ;o)


 Blomsten på toppen er hvite papirblomster med 
en god dusj av glimmer mist. Her fikk jeg også
utforska brads makeren min som har lagt ubrukt
veldig lenge...


Arket jeg har brukt her heter "A walk in the garden" 
fra Best Creation Inc. Fine detaljer på det syns jeg.

Arti å jobbe med en fargekombinasjon jeg aldri før har brukt.


Båndet som er festet på innsiden av lokket 
skal det festes sedler på som gave til konfirmanten. 
Gir en litt arti effekt ;o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...